Hallelujah!!

Den stora provdagen är över!
  • teoriprov i humnabiologi, cykeltest
  • mitt och Annas gympapass.
  • mitt massageprov ( 60 minuters helkroppsmassage)
Å vet ni vad, jag klarade av alla tre :D Är så himla glad över det!
Tänk vad mycket bättre jag är idag än igår...
nu är jag diplomerad massör, testledare och motionsgympainstruktör!

Jag och Anna fick massa bra feedback från klassen efter vårt gympapass!
Vår lärare Ulle var mycket imponerad! :) Vi hade energi passet igen!
Vi satte dit passet perfekt och är riktigt nöjda!
Det var längesen jag gjorde någonting som gör mig så glad som att leda gympapass!
Det är lika kul nu som det var när jag var fem år och gjorde gympapass hemma i trädgården för hela kvarteret :) Hoppas dock att kvaliteten är något högre nu!

Jag är stolt över mig själv!

// Magda

Kommentarer
Postat av: Tage Stahre

Hej Magdalena ....jag är stolt över dig med ....grattis till alla prov....Du var allt bra som

5 åring också!

Kram

Din Morfar

Mormor hälsar o grattar med!

2010-12-14 @ 21:39:21
URL: http://halsogrinden.blogg/se
Postat av: Tage Stahre

Hej Magdalena ....jag är stolt över dig med ....grattis till alla prov....Du var allt bra som

5 åring också!

Kram

Din Morfar

Mormor hälsar o grattar med!

2010-12-14 @ 21:40:12
URL: http://halsogrinden.blogg/se
Postat av: marie

Grattis!!!

Hallå.....du var nog faktiskt bara 3 år Magda....

"hej jag heter Magda och det är jag som ska leda Medelpass idag"

Mycket stolt mamma oxå!!!

2010-12-14 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0