Måndag =)

Måndagar är bra dagar, början på en ny spännande vecka....

Den här veckan är lite extra speciellt, mycket som ska göras inför lovet... förhoppningsvis kommer vi hinna skriva & lägga upp en massa bilder..

Måndag- Storinfo
Tisdag-  Luciaträning
Onsdag- Magda & Anna repar inför sitt jympapass.
Torsdag- Nobelmiddag & vollybolltävling.
Fredag-  Magda har spinningpass för entreprenörerna, inlämning av cykeltester.
Lördag- Julgodisbak, Emma & Lisa ska komponera ihop sitt jympapass.

För övrigt har vi fullt upp med core & push utbildningarna..


Jag har från & med nu infört veckas bus som ska utföras en gång i veckan.... och redan imorgon kommer det att ske. Eftersom Anna inte är så aktiv här på bloggen & ibland inte ens läser så kommer vi övriga straffa henne.. HAHAHA.. Snön ligger kall & fluffig därute & när hon minst anar ligger hon där och sprattla, självklart ska detta dokumenteras... tror de blir en liten film av de hela...  hoppas hoppas hon inte läser de här ikväll.

För en som undrar vad jag stoppar i magen varje dag så har jag fotat lunch & middag...

Lunch- Det vegetariska alternativet  fylld aubergine..


Mellis- mandarin

Middag- Rökt lax + någon annan fisk



På storinfot vi fick information om skidresan till Bydalen som blir av i mars... Lääängtar
Där kommer vi bo i stugor & åka i backen hela dagarn & få grunderna i skitlärarar utbildning, fast för min del blir de snowboard=).

Såå de va nog allt för mig.. Anna & Magda har kommit hem nu efter att övat på deras jympapass... tror resultatet blir grymt bra=)..

Kramar från busmusen (Lisa)

Okej nu sa Anna precis att hon ska göra sitt premiärinlägg ikväll... hmmm fast man vet ja aldrig...i så fall SORRY Tainio....

Kommentarer
Postat av: anna

Gu så gott det såg ut :)

2010-12-07 @ 10:51:27
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0