Nu är det snart jul :)

Det känns redan som att halva jag är hemma i Åmål och firar jul med nära och kära. Börjar längta riktigt mycket nu efter att bara få vara hemma och göra allt och ingenting!
Ska bli helt underbart med jullov i tre veckor och ladda på med ny energi :)

Idag har vi alla fem som bor i Grinstugan gjort en riktig storstädning, nu luktar det rent och gott igen!

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från första terminen!
Så här underbart har det varit!!



Idag på dramalektionen fick vi skriva personliga julhälsningar till varandra =)
Jag fick massa goa kommentarer om min positiva energi, jag som gruppträningsinstruktör och mitt och Annas gympapass!
Kanske något ni oxå kan göra på era jobb, skolor!?

Ha en riktigt bra kväll!
Kramar från Magda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0