veckans bus-misslyckat

Jag är så glad över att gå på Lillsved & utbilda mig till Hälsocoach=).. Jag är också glad över att jag har just dessa nycklar i handen... nyckeln till Grindstugan.



Så här ser våran fina Grindstuga ut... en helt vanlig tisdagsmorgon.


För er som undrar hur det gick med Anna idag... se filmen=/.... Anna brottar ner Magda i snön & lyckas fly.

http://www.youtube.com/watch?v=ydlUZ3yW1s8&layer_token=bf66caf9d9f6288e

Men veckan är inte slut än, förhoppningsvis blir det försök 2 imorgon. mooahahaha




Här ser ni min goda lunch till vänster, lite grönsaker, keso, kantarellrisotto & quornfilé. Och till höger middagen som mest består av rester & en vegetarisk korv.



Nu ska Lisa sova, Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kapten Rödskägg

Jag vill åxå ha en sån lunch, lagad av dej ;)

2010-12-08 @ 16:27:43
Postat av: marie

orutinerat Magda att brottas ner i snön..... du som tränat försvar mot din bror hela livet...

2010-12-08 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0