Snöiga söndag

O det snöar och snöar...!

Ensam i huset idag då Magda var på Gymnastiktävling. Därför har dagen gått i Pluggandets tecken. Humanbiologi, syretransportkedjan och kroppens energiomsättning. Kul kul!
Det är lite knepigt men tror jag har fått lite hum och ordning på det.

Medans det ännu var ljust ute drog jag på mig vinterkläderna, skorna och den nya mössan för att gå ut en runda. Man kan ju säga att det är lite kallt ute. Speciellt nere vid vattnet. jag pulsade runt i snön en stund och tog några bilder, sen vandrade jag hemåt till värmen igen.

Resten av dagen bestod av lite plugg, Några avsnitt av One Tree Hill och de sista som fanns i godispåsen sen igår :)



So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0