ÅMÅL

I Åmål är allt underbart, nästan allt.. Jag har fått massa äckliga skavsår på fötterna bara efter mina pjäxor...
Men vill man lära sig åka längdskidor så vill man ;)

Jag har haft en helt underbar jul och nyår tillsammans med nära och kära här hemma!

Men nu börjar vi tagga om, tre dagar kvar till skolstart! :)
Är lite orolig, verkar som ALLA har byggt pass och pluggat på lovet, det har inte ja!
Grindstugan ni får hjälpa mig komma igång med det ena och det andra på måndag!

Saknar er tjejer!
Kram Magda


Kommentarer
Postat av: marie

....kanske inte plugg men flera hälsotest har du ju fixat. Nu vet vi vad som gäller år 2011!!

2011-01-07 @ 23:21:23
Postat av: Gudrun

Hej! Jättekul att du trivs på Lillsved. Var där på humodersgymnsitkkurs(!) 1975 och fick då bo i ett omklädningsrum i en vecka och jag bodde inte där ensam - det var många "tanter", som bodde där. Nästa gång på Lillsved 1979 bodde jag i en stuga! Ha det fortsatt bra!

Kram

2011-01-19 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0