Nytt År, Nya Möjligheter.. Eller?

Nu är vi tillbaka ute på Lillsved :)
Känns helt underbart att dra igång igen. Det märks att alla har varit hemma och laddat på med ny energi, för alla verkar så himla glada och positiva till det nya året, det GILLAR vi!

Idag startade vår klass med Drama.
Vi fick välja ut olika trafikmärken som skulle hjälpa oss och visa oss vägen den sista terminen.
Jag valde en bensintank, E18 skylt och en skylt med massa pilar i olika riktningar.
Bensintanken ska symbolisera att jag alltid ska fylla på med ny bränsle och energi...
E18 skylten visar att det går att åka hem när som heslt. Det är bara att sätta sig i Marcus pärla och köra hem när jag saknar er för mycket...
Pilskylten visar att jag kan ta olika vägar mot mitt mål. Inte bara gå i samma spår hela tiden. Nya vägar- Nya utmaningar.

Låter som den sista terminen kommer att gå galant :)

Vi fick även känna på ett medelgympa pass idag som Rickard hade, superbra. Den killen kan shaka det ena och det andra. Vi andra i klassen har lite att leva upp till, lite extra rörlighetsträning kanske!?

På träningsläran har vi gått igenom olika tester vi kan göra på våra kunder.
Max armhävningar, max sit ups, balanstest mm. Så att vi kan se utvecklingen från första träningen till sista :)
Spännande, nu kommer jag komma hem och testa det på er med!

Emma och Lisa har jympat och jympat idag. De håller på och sliter och sätter ihop sitt medelgympapass :) Jag är mycketmycket taggad inför deras pass på fredag!

Allt är tyvärr inte sig likt i Grindstugan... Anna är hemma och ligger sjuk.
Vi saknar dig här!

Ha en mysig kväll!
Kram Magda

Kommentarer
Postat av: marie

Ska alla dina testpersoner - kunder i Åmål verkligen göra maxarmhävningar, maxsit-ups och balansövningar?? tänk igen om detta, speciellt för åldersgruppen 50-59 år.

2011-01-10 @ 23:10:44
Postat av: MAgda

Alla ska SJÄLVKLART göra det! Ni ska även få köra mitt nya spinningpass som jag fixat nu! Det blir jobbigare än förra :P

2011-01-11 @ 21:55:54
Postat av: MAgda

Alla ska SJÄLVKLART göra det! Ni ska även få köra mitt nya spinningpass som jag fixat nu! Det blir jobbigare än förra :P

2011-01-11 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0