Detta har hänt! Bildregn....

Torsdag: Volleyboll i idrottshallen va jättekul=).. Alla lagen va utklädda, mitt lag var ninjor & Emmas lag after ski.
De vinnande laget va lärarna som tar hem segern nästan varje år.




På kvällen bytte vi om till nobelmiddagen, de va annorlunda att se alla så fint uppklädda för här på lillsved är de mest idrottskläder eller mysdressen som gäller. 





För oss grindstugebor slutade kvällen innan 12-slaget, nu ser vi fram emot nästa festlighet som är nu på torsdag.
Julfesten som innebär julgröt, julspel mm... och självklart får anhöriga komma hit & delta=)

Fredag: 2 lektioner på förmiddagen sen TTF efter lunchen. Gjorde pepparkaksdegen på kvällen.

Lördag: Jubak nästa hela dagen, pepparkakor, lussebullar, knäck, kola, mandelmassa doppad i choklad & kokosbitar... mm mmm mmm vi åt så mycket att vi nästan mådde illa=P.
På kvällen satt vi i herrgården & tittade på sex and the city, drack julmust & frossade i julgodis.




















Blev en hel del sötsaker....så idag kände vi oss en smula sockerbakis=P



Idag & igår har jag & Emma jobbat på vårat jympapass, det känns som de kan bli riktigt bra=)


Annars har de varit en lung dag, tvättat, pluggat & en sväng på gymmet.

Imorgon ska jag upp tidigare än vanligt och repa inför lucia=)
Men nu ska jag duscha & plugga på provet till på tisdag.
Kramar från Lisa


Kommentarer
Postat av: marie

Så härligt gott det ser ut :)

"Sockerbakis" - ett härligt uttryck !!

2010-12-13 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0