Underbar solig morgon ute på Lillan :)

Dagen startade med en skön kall promenad med Lisa, klarblå himmel och solen började titta fram :)
Sedan gick vi till matsalen och käkade en god frukost :)
Men det bästa på denna morgonen var att jag fick en helt underbar 60 minuters helkroppsmassage av Emma :)
Hon har nämligen haft sitt prov i massage idag. Just nu får hon feedback av vår massagelärare Maria, kommer gå galant :)

100% Lillsvedare! <3 

Tror inte alla där hemma har tid till en sån här start på dagen, men det har vi och det är jag väldigt glad över :D

Kl 13.30 ska jag och Anna ha motionsgympa pass för alla som vill i idrottshallen! Första riktiga testet innan uppgympningen!

Kommentarer
Postat av: marie

Magda! När blev du så morgonpigg? Gott att höra då kanske du hänger med på morgonpromenad hemma i Åmål under jullovet.

Helt Ok att se en Nettopåse på bilden men vodkan??

Kram

2010-12-08 @ 22:19:53
Postat av: Magda

Det kan jag absolut göra :)

Vodkan fick jag av Erik, lägg märke till att den är full istället :D

2010-12-08 @ 22:26:01
Postat av: marie

Stämmer.... Bättre att Vodkan är full än att du är full. Lycka till i Volleybollturnderingen! Tänk på att du har goda volleybollgener... ;)

2010-12-09 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0