2:a advänt

Idag är det 2:a advent men i grindstugan är det endast en ljusstake som tyder på att julen närmar sig, så nästa helg är det julgodis som står på schemat=) Mmm mmm mm.


Jag sitter som vanligt själv uppe i köket medans dom andra trötta grindstugeborna krupit ner i sina sängar. Magda va lite snål med dagens inlägg så jag tänker komplettera med ännu ett...

Efter den sköna långpromenaden idag gjordes det lunch, vi är ofta hungriga som djur & äter som 5 skogshuggare =P..
Magda tog en eftermiddagslur & jag satt här & surfade en stund tills våra testcyklare kom för att få sin syreupptagningsförmåga testad.

Anna & Leo skötte sig utomordentligt & fick bra resultat, men bra kan alltid bli bättre så de ska bli intressant se om det blivit någon förändring vid nästa testtillfälle :P.

Ikväll har både Emmely & Emma kommit hem & imorgon kommer även lilla Tainio... förresten så har ju hon en egen blogg som ni kan kika in på: http://tainio.blogg.se/

Sååå de var allt för idag...



Kraaaaam/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Testcyklare

Tack för igår! Vilka utomordentligt duktiga hälsocoacher som tog hand om oss igår! Hit kommer jag gärna fler gånger;) kraam

2010-12-06 @ 07:33:53
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0