Praktik

Praktik!
Tjoho, nu är vi ute på praktik och vi har alla varit lite spända över detta. Eftersom vi alla är på olika ställen i Sverige så har vi inte så bra koll på varandra, men jag kan ju delge er var jag är och hur jag har det.

Jag är i Skåne, på Osby aktivcenter. Det är ett träningscenter som har gruppträning som spinning, bodypump, core, zumba m.m. De erbjuder massage, gym och extravaganza.
Min tid här har än så länge varit jättebra. De som jobbar är hur trevliga som helst och mycket välkomnande. Jag har nu mest stått bredvid och försöker lära mig receptionen lite, hur deras rutiner funkar. Jag körde ett spinningpass i lördags redan och har ett till idag. Jag gjorde min första massage igår och har en till idag. Döm om min förvåning så är nästan alla mina massagetider uppbokade :) och kunden jag hade igår var så nöjd att hon bokade in en tid till, vad glad man blir :)

Jag får vara med på alla pass och utnyttja gymmet. Så jag kan absolut inte klaga på min praktikplats!
Hoppas att ni andra har fått det lika bra som jag!

Kram Emma 

Kommentarer
Postat av: perka

ha det så bra i fjällen!!

Kanske vi anhöriga ska börja att uppdatera denna blogg. VI vet ju faktiskt en del av vad ni gör....

Kram

2011-03-25 @ 19:43:15
Postat av: marie

ooops....... :))))) Det var inte Perka som skrev utan jag :))))

2011-03-25 @ 19:44:27
Postat av: marie

kanske ett litet inlägget från BYdalen skulle kunna var på sin plats?

2011-04-03 @ 17:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0