Träning, träning ingen vila :)

Hej! Magda här igen :)
Dem andra tjejerna har inte tid att skriva för de kämpar på med sitt gympapass.

Här på Lillsved går dagarna fort. Vi tränar, tränar och läser om träning. Går det att ha det bättre?
Jag och Emma är flitiga och använder våra leksaker ( pulsklockor ) vid varje träningstillfälle.
Det har blivit en hel del träning de här tre dagrna.
- 2 morgonpromenader innan frukost
- Medelgympapass
- Styrketester
- Volleybollträning inför vår match mot Bosön.
- Stressboll ( olika bollsprter )
- 2 styrkepass i gymet
- Konditionsträning i gymet
- Afrikansk dans

Ja, ni märker här ligger vi i :) Det är tur att vi inte jobbar för då hade det inte funnits så här mycket tid över till träning antar ja !? Eller vad säger ni?

Nu ska jag sätta mig och göra musikanalys på mitt nya spinningpass som jag tänkte göra färdigt till nästa vecka :)

Vårt fina kök ;D

Ha det bra!
// Grindstugan


Kommentarer
Postat av: Tage Stahre

Hej Magdalena .....trevligt läsa i bloggen .TRÄNA och åter TRÄNA verkar vara Din grej nu ...jaja ...det är bra ...ta i DU!

Nu har vi städat ut julen förutom julgranen som traditionsenligt bäres ut på Tjugonde dag jul - och det är i morgon

Mormor hälsar....

Kram från oss

Din Morfar

Annars som vanligt ...förskräckligt halt så inte får jag träna så mycket!

2011-01-12 @ 20:16:12
Postat av: marie

http://www.youtube.com/watch?v=ca2wrCVbSuQ&feature=related



ibland kan träning uppfattas irriterande....... förstår inte varför?

2011-01-13 @ 13:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0